Tuesday, December 21, 2010

Casa Dani en Madrid


Dijous vaig fer una escapada a Madrid. Vaig anar a una conferència a la seu d'El Mundo. Per dinar, amb el temps just, vaig dubtar entre el desmesurat i exquisit De la Riva i el desmesurat, en un altre aspecte, Dani.

Per les preses i el pressupost va guanyar Casa Dani, al mercat de La Paz, a l'exclusiu barri de Salamanca.

És un local molt especial, on conviuen, en un mínim espai, l'executiu i el paleta i un servei treballant a un ritme infernal, en Dani i el seu fill els primers, per servir amb la màxima celeritat a una clientela quasi tota reincident.

El vaig descobrir fa temps gràcies a l'Eleuterio, un gran bon vivant que havia treballat molts anys a Madrid.

Una canya amb la tapa de rigor, estofat de cigrons amb espinacs i bacallà, uns delicioses callos a la madrilenya, cafè i una bona copa i no va arribar als 20€.

Abans de tornar a casa vaig poder gaudir, a l'estació d'Atocha, d'un champagne (6€ la copa) amb l'Alicia.

A Barcelona vaig tenir el temps just d'incorporar-me a un dels tradicionals sopars de nadal d'empresa... així que vaig acabar el dia rebentat.

No comments: